söndag 11 maj 2008

Underbar helg

(Äppelblomm, min utsikt från solstolen)
Solen har fortsatt att stråla under helgen. Precis som tidigare nämnt så kan jag inte sluta tycka att det är annat än UNDERBART!!! Jag älskar sol, värme och allt som hör sommaren till =0)

Som alla andra lördagar så värdade jag på Friskis igår. Utöver det har jag även joggat, solat och varit på fest hos Sara. Mkt trevligt! Jacke var med igår, och precis som vanligt så kompletterade vi varandra jäkligt bra. Jag var nykteristen, medan hon var alkoholisten. Hon fick i sig en och annan Absinth (är osäker på stavningen) för mycket igår. Som tur är så mår hon bra idag =0)

Idag har jag inte gjort något speciellt. Under dagen har jag solat, och tro det eller ej, men jag har faktiskt även kollat på fotboll. MFF-AIK. Tråkigt nog så förlorade MFF. Jag tyckte ändå dem var duktiga trots att dem inte vann. Snygga käkben hade fotbollskillarna med. I alla fall målvakten =0) haha....

Nä nu ska jag nog jogga ett varv. Det har blivit för mycket av det goda på sistone. Illa!

Ha en fortsatt skön söndagskväll allihop!

Kram kram

Inga kommentarer: