söndag 25 maj 2008

Schlager-SMS

Sus: Jag ska rösta på Armenien. Så jävla bäst!

Kiki: Jag sa ju det :-)

Kiki: Vilket huve shit (Perrellis)

Sus: Vad var det för fel på huvudet?

Kiki: Skitfint!

Sus: Yes! Hon är sjukt het. Hon framförde låten riktigt bra. Go Sweden! :-D

Kiki: Bara lite läskigt dock

Sus: Klarar inte av Ukrainas brytning.

Kiki: Hon är lätt HETAST men kass låt!

Sus: Frankrike e övercoola!

Kiki: Skitkass knarkare

Kiki: Spanien e GRYM :-D

Sus: Så jävla kass!

Kiki: BÄSTA LÅTEN SERBIEN

Sus: Nä. Helt ok, men inte mer.

Kiki: Den kommer längre än Swe, vilken känsla WOW!

Sus: Haha, vi får se. Päronen gillade i alla fall Serbien.

Sus: Vem av dem är Goran? Han med trumman el han i vit kostym? (Underhållningen)

Kiki: Vit

Sus: Ok

Kiki: Swe 5p haha :-P

Sus: Sluta! Jag mår psykiskt dåligt.

Kiki: Hahahah

Sus: Så länge inte Ryssland el. Turkiet vinner så är jag nöjd.

Sus: Sverige klättrar. Vi har hela 8 poäng nu.

Kiki: Haha

Kiki: Hvala kume (Tackade mig på serbiska för att Slovenien gav Serbien 12 p)

Sus: Haha... Idag är jag inte sloven!

Kiki: Haha tacka din papps

Sus: Han har redan somnat

Sus: Ryssland får bara inte vinna!

Kiki: Jo den e bra

Sus: JAAA!!! Sverige fick en tolva

Kiki: YEAH

Sus: Björn är så jävla bäst!

Kiki: Störd

Sus: Hahaha... Sjukt ball!

Kiki: 19e plats, ILLA!

Sus: Vi kom inte sist i alla fall.

Kiki: Nära :-P

Kiki: 21a va d hahah

Sus: Hatar Rysslands låt. Överkass!

Sus: Skridskoåkaren är det bästa med Rysslands bidrag. Resten är skit!

Kiki: Nej bra :-)

Sus: Nä! Sjukt dålig!

Kiki: Han e het

Sus: Verkligen inte! Jag kan dra med dig till Peak om du vill se en riktig snygging.

Kiki: Hahahah go Russia

Sus: Skitdålig! Serbiens var 100 ggr bättre än Rysslands.

Sus: Hans kroppsspråk är jobbigt som fan att se på.

Kiki: Hahah

Sus: Ahhh... Jag är skitlack! Grekland hade för fan kunnat vinna istället.

Sus: Lönt att jag spelade på Oddset! Har förlorat 50 spänn rent i onödan...Ahhh!!!

Sus: Störigt som fan!

Kiki: Hahahah

Kiki: Godnatt hero ;-) Hahah gillar o störa mej :-P

Sus: Haha... O fan! Det har jag inte alls märkt.

Sus: Sov gott

Kiki: Hahaha

Sus: :-D

Inga kommentarer: