lördag 29 december 2007

Ich heisse Helga und Ich komme aus Österreich =0)

Halloj halloj!

Igår var jag och Jacke på invigningen av Friskis nya anläggning. Med granglitter i håret och jympaskor på fötterna minglade vi runt i den nya fina och toppmoderna lokalen.

Förutom mingel bjöds det även på musik och god mat. (Bullarna var inte GI vänliga!)

Under kvällen hade jag på mig mitt torsdagsfynd, min rödrutiga klänning. P.g.a. outfiten blev jag under kvällen kallad för Helga. Ni kommer förstå varför när ni ser bilderna. Det enda som saknades var 2 flätor och en ko-klocka.

Efter minglet stack vi till Linde (Jackes PV) och checkade in hans nya tv. Sjukt snygg!

Gårdagens motion: joggingtur

Idag har jag rännt runt massor i stan. Köpte en svart nyårsklänning och en locktång.

Locktången var dagens kanonfynd! Köpte en röd OBH Nordica som egenligen kostar 399 kr för 250 kr. Det var ett utställningsex som såldes utan bruksanvisning och kartong.

Dagens motion: Powerwalk med Jojo i ca 1 h.

Snart dags att sova!

Kram kram

PS: Bilderna från mingelfesten kommer snart. Väntar bara på att Jacke ska skicka sina bilder.

Inga kommentarer: