onsdag 19 december 2007

Lucka 19: Intensiv onsdag

Jisses vad dagarna flyger förbi!

Igårkväll (22.30) tog jag en roadtrip med Kiki och Jacke. Vi 3 + Opeln = Galet roligt! Efter lite körning och en grov trafiksynd hamnade vi hos Linde (Jackes PV). Där provsatt vi hans nya soffa och tittade på Sex and the city. Kom hem runt 01.50.

Idag vaknade jag runt 11 tiden. Visste inte riktigt vad jag ville käka till frukost så det blev clementiner. Ett gott och bra val!

Därefter flög dagen verkligen förbi! Handlade gran med mamma och gjorde massa, massa annat!

Nu ska jag läsa igenom fältstudien som min grupp ska opponera imorgon, sen jag jag sova!

Kram kram

PS 1: Ska till våren värda på det passet som jag önskade.
PS 2: Fick besked idag att jag klarade kurs 1.
PS 3: Har typ ett jobb på G!

Dagens träning: Spinning

Inga kommentarer: