tisdag 11 december 2007

Smaklösa lussekatter

När jag var i skolan idag passade mamma på att baka lussekatter, fastän att jag förbjudit henne. "Sus, ät mig!" intalade jag att lussebullarna skrek till mig. Jag kunde inte hålla emot. Efter första tuggan kände jag mig sjukt besviken eftersom mamma ändrat om receptet helt. Lussekatterna smakade inte ett jävla skit. Lönt att baka smaklösa lussekatter! Jag bara "Mamma, det är aldeles för lite saffran, och du har nog glömt sockret." Hon bara "Jag hade faktiskt både socker och saffran i degen, men inte lika mkt som vanligt." Det här irriterade mig så enormt att jag var tvungen att stilla mitt humör med 100 g Marabou choklad (helnöt). Fan också!

PS: Bilden hittade jag på Google. Mammas lussekatter var något blekare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

NÄÄÄÄ!vad är det jag hör?
CHOKLAD????
SUSANNA!!!

vart ska detta sluta???

nu e jag upprörd!

Susanna sa...

hahaha...jag vet! Det är illa!