torsdag 20 december 2007

Lucka 20: Bert- The one and only!


Idag är det ingen vanlig dag, idag är det är Ipeks födelsedag....HURRA, HURRA, HURRA!!!!

Jag och Ipek bestämde idag för att vi i helgen ska ta en X-tra lång promenad. 9.00 på lördag då jävlar ska vi bränna kalorier.

20.00 idag visades: Tre stora brudar- en liten klänning på tv 3. Gillian McKeith är verkligen en diethäxa. Blir lika rädd varje gång jag ser henne. Tycker hon är skitläskig! Under tiden programmet visades valde jag att dricka mitt te (kamomillte) utan honung bara för att hon skrämde skiten ur mig. Tokigt, jag vet! Honung är egentligen kanonbra för hälsan, då det bla. håller huden mjuk och smidig (Mat som håller dig ung).
När programmet slutade ringde Yvonne mig. Hon hade hittat lite gamla brev från tiden då vi var "brevkompisar". I ett av breven hade jag skrivit "Moroten, that´s me!". Hahaha.........

Inte nog med det! Jag fick precis Bert låten: Älskade ängel via msn, och nu kan jag inte släppa låten =0) Bertdiskussion fick mig att komma på att jag var ägare till: Berts dassbok-på ett snöre.

Två sidor i boken fyller Berts sämsta roliga historier. Den ena lyder;
- Vet du varför norrmän inte dricker ur gröna flaskor?
- Nej.
- Dom tror att dom är omogna.

Torr humor när den är som bäst! Hahaha =0) Bert, det var tider det!
Nu ska jag snart sova!
Kram kram

Inga kommentarer: