måndag 3 december 2007

Lucka 3: Trötter!


Just nu känner jag mig som Trötter i Snövit och de sju små dvärgarna. Är riktigt, riktigt trött! Har varit igång sen kl 5 imorse.

Dagens föreläsning i skolan handlade om hälsofrämjande samtal. Vi fick bla. göra lite givande övningar där vi skulle ställa öppna/slutna frågor till varandra. Mkt bra föreläsning!

Nu ska jag vila! Somnar framför skärmen annars!

Kram kram

PS 1: Hatar det mörka och tråkiga vädret! Man blir så deprimerad.
PS 2: Idag blir det bara lite situps och armhävningar i träningsväg.


Detta har jag ätit idag:

6.00, Frukost: 1/2 portion fiberberikad havregrynsgröt med linfrökross,psylliumfrön och solroskärnor. Minimjölk på det. En kopp kamomillte (ingen honung el. socker till teet). Just det, får inte glömma att jag käkade 4 st rädisor också =0)

10.00, Mellanmål: ett äpple

12.00, Lunch: 1/2 bit panerad spätta, en potatis, en klick remuladsås och en massa olika grönsaker. (Vet att det inte är bra med panering och remuladsås!)

14.00,Mellanmål: ett äpple

18.40, Middag: 2 skivor kasler med ananasring och riven ost (Västan 10%). Fullkornsris och isbergssallad till det.

Dricka under dagen: vatten

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig du är Susilisus, fortsätt så bara :) Pussen