torsdag 27 december 2007

Äntligen är julen över!

Känner mig verkligen som en julgris efter 3 dagars julfirande. I måndags åkte jag till Marieholm för att fira julafton med släkten hemma hos Elvira, Micke och Hampus. På juldagen var Santis familj hos oss och igår på annandagen kom hela tjocka släkten hit. Det har blivit en tradition att släkten kommer till oss på annandagen i och med pappa har namnsdag då.

Julens motion:
Julafton: joggingtur
Juldagen: INGEN
Annandagen: Promenad med Ipek

Idag har dagen gått jättefort! 9.30 hämtade jag Jojo. Vi stack först till Nova Lund därefter till Burlöv Center. Vad jag köpte tänker jag inte avslöja. Bilder på outfiten lägger jag upp på lördag. Tänkte nämligen ha på mig det imorgon på Friskis invigningsfest =0) En sak kan jag i alla fall avslöja; Det är inget marinblått =0)

Efter en härlig shoppingdag stack jag till Friskis och körde Isas medelpass. Sjukt bra! När jag kom hem njöt jag av ett härligt bubblande eucalyptusbad. Så underbart!

Snart dags att sova!

Kram kram

PS: Vad jag ska ha på mig till nyår är fortfarande oklart

Inga kommentarer: