torsdag 13 december 2007

Lucka 13: Lucia

Precis som igår så har jag idag varit i Kristianstad och jobbat med grupptentan. Jag, Amanda och Caroline är så sjukt flummiga. Vi skrattar oss genom hela arbetet. Tro det eller ej, men det är sjukt effektivt i våran grupp!

Runt 12-tiden stack jag och Sandra till Metropolen för att äta pepparkaka, dricka glögg och se luciatåget som gästade restaurangen. Det var jättetrevligt och väldigt fint!

Nu kallar sängen på mig! Har varit igång sen 5.25 idag, så jag är riktigt trött.

Sov gott allihop!

PS 1: Bilden föreställer Caroline när hon kör sin klockrena glasögonpose =0) hahaha....

PS 2: Ett gott skratt förlänger livet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha fan vad schnygg ho är=D

Anonym sa...

Nu har jag läst igenom alla inlägg :D Så kul att läsa! Och vad duktig du är gumman med maten och träningen, får på allvar börja ha dig som motivationskälla :D Du är jätteduktig! Skönt för dig nu när fältstudien är inne, heeeeelg! Puss