fredag 10 oktober 2008

Jobbig svacka

Hallå hallå kära läsare!

Jag är en EXTREM fysisk katastrof för tillfället, som mer eller mindre STRUNTAT i att ta hand om mig själv den senaste tiden. Jag har stressat ihjäl mig, sovit för lite, ätit sämre än vanligt och knappt tränat något alls. Jag skäms något oerhört, eftersom det strider mot mitt eget sätt att tänka kring hälsa. Tanken över mitt konstiga beteende väcktes först igår när jag satt i soffan och kollade på Skipper. Samtidigt som jag fanatiskt kollade på Du är vad du äter krängde jag mangosorbet i massor, utan att ens njuta av glassen. För en stund fick jag PANIK och ville bara gråta. Vad gör du? hörde jag plötsligt en inre röst säga. Mitt knäppa beteennde har fått mig att inse att jag måste börja skriva kost/träningsdagbok igen för att komma underfund med mitt störda levnadssätt. Jag kan inte hålla på så här längre. Ni får därför i uppgift att kontrollera så jag sköter mig.

Nu ska jag in i duschen, sen ska jag göra en god fruktsallad

Ha det super!

Kram kram

PS: Min kost/träningsdagbok kommer att läggas upp här på bloggen varje dag framöver.

Inga kommentarer: