torsdag 16 oktober 2008

Kost- och träningsdagbok ons. 15/10-08

Kost:
9.00, frukost: Lätt A fil (0,5%), med viktväktarmüsli, fiberberikad havre, psylliumfrön & linfrökross. 2 st. skivor rågbröd (tyskt) med Bregott, basturökt Emilskinka & skivad gurka.

13.10, lunch: Tortillabröd (2 st. Whole wheat) med köttfärs, salld (från trädgården), majs, gurka, tomat & röd paprika.

21.30: 1 äpple.

21.50: Sallad gjord på överblivna grönsaker från lunchen med vinägrett & pumpaolja. 3 skivor rågbröd (tyskt) med Bregott & Wästgötaklosterost 5%.

Fysisk aktivitet:
Ingen idag heller. Dåligt jag vet! Det har i alla fall blivit lite vardagsmotion som cykling o promenad.

Vatten: 1/2 liter. Dåligt jag vet! Måste skärpa mig med med att dricka mer vatten.

2 kommentarer:

Jacqueline sa...

men hallå? Inte äta mellan kl 13 och klockan halv tio på kvällen? E du freak lr?? Man ska äta lite men OFTA! Skärp dig nu. Och skjortan fick jag från Peugeot, alla skulle ha lila på sig. Visst var den söt? hihi

Susanna sa...

Jag vet, men jag hann inte!