söndag 19 oktober 2008

Sus efter en vecka...

Sedan jag började skriva kostdagbok här på bloggen igen har jag bättre koll på vad jag äter, och har lättare att se vad jag gör för fel. Ofta dricker jag för lite vatten och mina tider då jag äter är rätt så oregelbundna. Honung i te har jag dragit ner så att jag ska unna mig den kanske 1-2 ggr i veckan och inte 7 dagar i veckan till varje tekopp. Frukost är ett måste för att jag ska orka med dagen, och sömnen har jag börat prioritera lite mer.

Hur mår jag då??

MYCKET MYCKET BÄTTRE! Jag känner mig piggare, och ännu gladare än vad jag redan är.

Ska jag fortsätta med att skriva kostdagbok?

SVAR: JA!

2 kommentarer:

fajndivajn sa...

Vad bra att din kostdagbok har hjälpt dig! Det har hjälpt mig också, ska jag säga!

Men då kan vi ju hålla det öppet om två veckor. Nån särskild dag du vet redan nu då du har tid? Ska vi ta en lunch eller en fika?

Kram!

Anonym sa...

Vad roligt att den har hjälpt dig! Klart du ska fortsätta då=) Kramar!