onsdag 29 februari 2012

Bananas are for...

Gainomax-apan som gästade oss igår =)

13 kommentarer:

kockajäveln sa...

haha..
ja deras personal e inte den bästa i världen men maten e okej.. fast jag å anna har ALDRIG ätit deras sushi :P

Susanna sa...

Jag är nog den enda människan i hela världen som fortfarande inte provat sushi. Det tar emot. Får liksom panik.... Hahaha :-)

Oh no!! Tråkig personal har jag lite svårt för.

kockajäveln sa...

ahnä inte den ända i hela världen!! :)
jag känner många som inte ens vet vad det e:)

haha panik? men du äter fisk annars?
jo men personalen har fina fodral iaf..får va glad för det lilla :)

Susanna sa...

Okej då! Kanske inte den enda i världen då =)

Haha...jo, äter fisk, och äter i skrivande stund faktiskt tonfisksallad =) Kan dock inte säga att jag är ett fisk-fan. Det är på senare år jag lärt mig äta lite fisk. Jag äter enbart lax, torsk, spätta och tonfisk. Tanken på rå fisk eller skaldjur gör mig äckelmagad. Det går verkligen inte =)

kockajäveln sa...

då ska du kanske sitta mellan mej å anna..hehe
men fisk e rätt tråkigt..folieinbakad fisk på grillen e gott. Annars ska de vara kött!!:)

Susanna sa...

Haha... Vågar jag det? Eller kommer jag att dö?

Jag föredrar också kött framför fisk :-)

kockajäveln sa...

dör gör du nog inte..så farliga e vi inte..eller jo anna e:) Sån där file frossa e farligt gott. Jag å esse åt typ kött för 20pers under en vecka i chile:) gott :P

Susanna sa...

Hahaha... Jag hade drunknat i sushi om jag hade suttit bredvid er =)

Esse deffade säkert =)

kockajäveln sa...

haha ja antagligen!!
esse deffar ju alltid förutom de dagar då han e muslim;)

Susanna sa...

hahaha... Det är då han äter soppa va? =)

kockajäveln sa...

njä när han e muslim käkar han antingen kebab eller dallas burgare ;)

Susanna sa...

Ja, nu när du säger det så. Varför tänkte jag inte på det? =) Borde ju vara en självklarhet =)

kockajäveln sa...

javisst han e ju så rolig ;)