onsdag 29 februari 2012

Onsdagsbio


Efter jobb och en skön (och välbehövlig) siesta blev det ikväll bio med Santi. Vi såg filmen "This means war", en hysteriskt rolig action komedi som jag varmt kan rekomendera.

Nu blir det maxat soffläge. Är sjuuukt trött. Och det värsta är att jag tvingas se på fotboll, Sverige - Kroatien. (Sen när blev mamma och pappa så j***a intresserade av fotboll? Jag fattar ingenting.) Vet inte om jag ska skratta eller gråta? I stunder som denna önskar man helt klart att Henrik Lundqvist spelde fotboll och inte hockey. Det hade gjort sporten liiiite roligare =)

Sjukt het! =)

4 kommentarer:

Linis sa...

Håller med dig, han är sjuk het ;)
Jag tänkte smsa dig och säga att vi inte kom men glömde bort det. Typiskt mig. Måste dock hitta en dag att ses på! Kram

kockajäveln sa...

hehe ja den e så rolig den filmen :) en sådan man kan se om :)

Susanna sa...

Synd bara att han är upptagen :-( Ja, vi måste verkligen ses snart. Du/Ni är saknade :-)

Susanna sa...

Haha... Ja, sjukt ball! :-)