tisdag 19 februari 2008

3 dagars plus (+) och minus ( -)

Söndag den 17/2
Plus (+)
+ Var ute och promenerade med Ipek.

Minus (-)
- Åt glass!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Igår, måndag den 18/2
Plus (+)
+ Promenerade från skolan till tåget, istället för att ta bussen!

Minus (-)
-Åt glass

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Idag, tisdag
Plus (+)
+ Gruppen är så sjukt rolig. Jag höll på att dö av skratt när Carin kallade Adnan för "metrosexuell" . Ingen i gruppen fattade ngt förutom Carin, och chockad som Adnan blev sa han: "Jag är heterosexuell till 100%. INGET annat!".

Metrosexuell = Trend hos heterosexuella västerländska män som beskrivs som feminina då de intresserar sig för sådant som traditionellt hör till det kvinnliga; frisyr, heminredning, mode (Susning.nu). Den metrosexuella mannen är inte främmande för att använda smink och make-up (Wikipedia).

Efter Carins förklaring av ordet var det ännu svårara att sluta skratta. Det var så kul när hon sa följande till Adnan; "Du anväder kräm". Adnan bara "Gör jag?" och såg förvånad ut....hahaha =0)

Minus (-)
- Köpte en korv med bröd samt en chokladnyhet (Marabou Premium ljus choklad) på Pressbyrån när jag följde med Sandra in på Pressbyrån i Hässleholm.

- Har inte motionerat idag

3 kommentarer:

nettis sa...

Hahahaa, hur gick det med ditt styrkeprogram?

Susanna sa...

hahaha.......jag körde styrkeprogrammet den 16 och 17:e....Igår hoppade jag över, men det får jag väl kompensera med en extra omgång idag (om jag orkar).

Anonym sa...

HAHAHA jag ser Adnan framför mig!! Och Carin när hon säger allt på sin Boråsiska. Haha