söndag 24 februari 2008

Sjukt roligt telefonsamtal

För typ en timme sen ringde telefonen....jag svarade som jag alltid brukar när jag inte vet vem det är;

S: "Hej, det är Susanna vem är det?"

?: "Åsa, var e du?"

S: "Vaaa??"

?: "Kan jag få prata med Åsa?"

S: "Här finns ingen Åsa."

?: "Jag vet att du har Åsa där."

S: "Nä, här finns ingen Åsa. Detta är min telefon."

?: "Ljug inte. Hälsa Åsa att Bert vill prata med henne."

S: "MEN det finns ingen Åsa här. Jag känner inte Åsa. Du har ringt fel."

?: "Struntprat! Jag och Åsa skulle ha kul ikväll."

S: "Jaha...men jag kan inte göra ngt åt det."

?: "Åsa och jag har inte träffats på en månad, och vi skulle träffas idag och ha myskväll, men nu nu sitter jag här själv och äter mina vindruvor."

Jag tänkte "FAN VA SJUK KILLE"

?: "Jag har en leksak som jag och Åsa skulle leka med idag."

S: "Det är ju tråkigt för din del att du inte får träffa Åsa."

?: "Om du skulle träffa Åsa, meddela henne då att jag väntar på henne."

S: "Här finns fortfarande ingen ÅSA."

?: "Om nu inte Åsa vill komma så kanske du kan komma, så kan du få leka med min leksak."

S: "Du får nog leka med din leksak själv."

?: "Jag är trött på att stoppa upp den i arslet."

Jag visste knappt vad jag skulle säga. Skrattade under hela samtalet, och kände på mig att det var någon som jag kände.

Efter en stund av fortsatt flummig konversation säger personen:

"Du, jag känner en person som du känner!"

Jag tänkte "Vem fan e det?" och var SJUUUUUUKT nyfiken.

Och så var det KIKI och hennes gäng som hade ringt och jävlats med mig.......HAHAHAHAHAHAHA

Jag dog av skratt....

För att inte väcka pappa som sov sprang jag snabbt ut utanför huset och började GAPSKRATTA..........HAHAHAHAHA.......... Så sjukt roligt!!

Nu är det här bara en förkortad version av hela samtalet....kommer inte ihåg allt, med tanke på att jag blev rätt ställd...men roligt var det!!

2 kommentarer:

nettis sa...

Hahhahaa :D

Anonym sa...

HAHAHAHAA! Jag har också varit med om ett sånt där konstigt samtal en gång mitt i natten. Och jag vet fortfarande inte vem det är! Haha