tisdag 12 februari 2008

Min tisdagskväll

Halloj halloj!

Idag har det varit en rolig kväll. Körde ett sjukt bra spinningpass mellan 19-20. Man skulle nästan kunna tro att ledaren stulit musiken från min iPod. När den första låten (Kate Ryan- Voyage voyage) spelades kunde jag inte annat än gå igång DIREKT!

Efter passet hämtade jag ut min funktionärspresent. Jag höll på att dö av skratt när jag såg att receptionisten kom ut från förrådet med ett ENORMT paraply. Jag skojar inte, men jag har typ aldrig sett ett större paraply. Folk började kolla lite roligt på mig, och när spinningledaren såg mig med paraplyet sa hon"Hade du glömt ditt paraply här?" Med ett leende på läpparna sa jag "Nä, det är vår funktionärspresent." =0)

När jag gick från Friskis kunde jag nästan se att folk tänkte "Varför går hon med enormt paraply när det inte regnar?" Att spana in folks reaktioner var mkt roligt =0)

När jag kom hem skapade jag en mumsigt god fruktsallad gjord på äpple, päron, banan, vindruvor och passionsfrukt. Helt perfekt efter en riktig genomkörare på Friskis!


Fruktsallad

Nu är det sängtajm! Natti natt!

PS: Paraplyet är marinblått måste jag tillägga. Hur Susigt är inte det? =0)

Inga kommentarer: