lördag 23 februari 2008

Ögonkärlek

Idag fick jag ett sms från Jacke som fick mig att sväva bort lite extra mycket.

"Susanna! Linde har sålt sin bil och nu har han en sprillans ny Peugeot. Kan du gissa vilken modell...? "


Min ögonsten

Någon gång ska jag också ha en Peugeot 207cc. Någon gång..... Men fram tills får jag fortsätta drömma.

Nycklarna till Opeln är pimpade med en nyckelring som jag fått från Linde.

PS: Om ni undrar varför det är en vit prick på bilnyckeln så beror det på att det är den nyckeln som använs vid dörröppning och körning. Den andra går till bensinlocket. (Design by PAPPA.)

PS 2: Pappa hatar Peugeot så mycket, så varje gång han ska köra Opeln tar han alltid de opimpade reservnycklarna.

PS 3: När jag började plugga i Kristianstad lärde Amanda mig att Peugeot är en förkortning av: Pippa Ej Utan Gummi En Onsdag Till.

Inga kommentarer: