torsdag 21 februari 2008

Besviken

16.30 var det tänkt att jag skulle köra Linda Erlandssons medelpass. Tyvärr så blev det ingen jympa med Linda. Istället dök dök Cissi, receptionisten upp för att köra ett danspass med oss. Jag tyckte först det lät spännade och tänkte "det blir säkert skitroligt." Det skulle jag aldrig ha sagt! Det var SÅÅÅÅÅ JÄÄÄVLA TRÅKIGT!!!!! Kändes helt meningslöst!! Hela jympan gick ut på att leka modell, vara lite dirty, och hela tiden göra en ny pose.

Det här saknade jag i passet:
- Action
- Power
- Fart
- Styrka
- Balans

Mitt mål är att jag efter varje träningspass ska känna mig mörbultad och genomsvettig. Det blev man verkligen inte på detta passet! Blev bara lite fuktig i pannan. Betyg: Dåligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det tråkigt när man känner sig besviken efter ett pass! Jag var på ett skittråkigt pass i måndags. Visserligen var jag genomsvett som vanligt efter det med men det var dålig musik, dåliga övningar och dålig fart. Boooooring.