onsdag 20 februari 2008

Dagen

Fy sjutton så fort dagen har gått!

Detta har hänt idag:
  • Fixat frukost till både mig och mamma. Mamma är MEGA förkyld, så jag passade på att vara lite extra omtänksam.
  • Käkat frukost till reprisen av "Våra bästa år".
  • Pratat resor över telefon med Santi.
  • Ringt tandläkaren och ombokat min tandläkartid. Fick inte tid förrän 5/5!
  • Promenerat 1,5 h med Kiki & Natalie.
  • Solat på Nautilus i 12 minuter.
  • Varit på Jägersro köpcenter och fixat lite smågrejer. (Köpte bla lotion på H&M och sköljmedel på Coop)
  • Käkat kycklingsoppa till "Våra bästa år"
  • Varit på Stadsbiblioteket och återlämnat böcker.
  • Försökt göra intrång hos Maggsan (Helt förjäves! Hon var inte hemma.)
  • Kört spinning Bas på Friskis (ledare: Patricia H)
  • Käkat blåbär, banan, melon och knäckebröd
  • Kollat på Men in Trees
  • Druckit en kopp svart te med honung. (Har tyvärr inte kunnat slute med te än.)
  • Gjort mina styrkeövningar
  • Duschat
  • Skickat mail till gruppen
  • Bloggat

Och NU ska jag sova!

Inga kommentarer: