fredag 15 februari 2008

Update...

Halloj alla glada läsare!

Klockan är just nu 14.15 och jag har redan hunnit med följande idag:
  • Värda på Friskis (10-11)
  • Sola på Nautilus (12 min)
  • Promenera med Kiki i 1,5 timme

Känner mig sjukt effektiv denna lördagen so far...

Igår, fredag kände jag mig väldigt trött, orkeslös och febrig på förmiddagen. Var lite rädd ett tag för att det var förkylning på gång. På eftermiddan när det kändes lite bättre tog jag en härlig 45 minuterspromenad och därefter pysslade jag om mig massor! Tog ett härligt eucalyptusbad, rakade benen, satt med Clear-ups i ansiktet, gjorde pedikyr, smörjde in kroppen med lotion och så blev det en hejdundrande munrengöring (med eltandborste, Placker, munskrapa och Listerine munskölj).

I torsdags, dvs alla hjärtans dag hade vi föreläsing i skolan om fysisk aktivitet. Vi fick bla. lära oss att jonglera. Hur kul som helst. Det fina vädret fick en att må underbart! Solen sken, och hela dagen kändes riktigt vårig. Istället för att ta bussen från skolan till Centralen valde jag ta e härlig promenad. Det var superskön! Samtidigt som jag gick lyssnade jag på i don´t need a man-Pussycat Dolls. Helt rätt låt för en singel på alla hjärtans dag.

Strax efter 18.00 träffade jag Jacke. Hon följde med mig på Peak Performance VIP kväll. Hon gillar inte ens Peak kan jag ju tillägga...haha =0) Vi ställde oss i kön 18.15, och jag kom inte ut från affären förräns 21.15. Sjukaste rean någonsin! Under de tre timmarna stod vi mest och köade....galet, galet, galet....JAG VET!!! MEN vad gör man inte för att handla deras kläder till halva priset? Dessutom jobbade deras snygge hunk där =0) Ögonkärlek!

Jacke upplevde torsdagen som den värsta alla hjärtans dag någonsin. Ska bjuda henne på en fika och en stor chailatte nästa gång vi ses. Jag hoppas hon hatar mig mindre efter det...hahahahaha =0)

Nu ska jag sticka och tanka bilen!

Ha det super allesammans!

Kram kram

PS: Jag har bestämt mig för att inte dricka te på en hel vecka. Tror ni jag klarar det?

Inga kommentarer: