söndag 24 februari 2008

Helgen

I fredags blev det födelsedagsfirande hemma hos Santi. Det bjöds på massa mat och himelska tårtor. Vi kollade på Let´s Dance och hade allmänt mycket trevligt!

Santi, the cake- MONSTER

Igår, lördag körde jag till Trellehulla för att hälsa på Blonde (Lina). Sedan sist jag var i Trelleborg fanns ingen rondell, så jag körde först vilse innan jag hittade rätt. =0)

Vi bytte julklappar, kollade på melodifestivalen och käkade gott!

Det blev en kväll med taccos, choklad-hallonmousse och massa godis. Riktigt, riktigt gott!

Linas pappa var som vanligt galet rolig!

Idag har jag varit sjukt seg. Har inte gjort ngt vettigt alls. Skulle egentligen ha pluggat, men jag har verkligen inte orkat.

Nu ska jag göra mamma sällskap i tv- soffan!

KRAM KRAM

PS: Tack för en härlig helg tjejer!

Inga kommentarer: