torsdag 28 februari 2008

It was just a dream...

Imorse ville jag verkligen inte vakna. Jag drömde att jag var ute och joggade med en skitsnygg kille. Han var lång, tränad och hade översexiga käkben. Han var så snygg så jag inte kunde slita blicken från honom.

Drömmen resulterade i att jag innan frukosten drog på mig löparskorna, och gav mig iväg på en liten joggingtur (2,6 km) tänkandes på honom. Jag vet inte vem han är, men han var så jävla perfekt i drömmen.

Tyvärr tror jag inte jag kommer hitta min drömprins. Tror ni?

Nu måste jag sluta drömma och återgå till mitt normala liv, dvs. singellivet... Måste plugga!! Har tenta imorgon!! Ångest!!!

2 kommentarer:

nettis sa...

Klart du kommer träffa honom :D

Anonym sa...

En dag Susanna, jag lovar dig=) Plötsligt bara står han där som Anden i flaskan. =P