måndag 25 februari 2008

SMS

I natt dröjde det länge innan jag kunde somna, så under tiden passade jag på att radera massa SMS. Jag är värdelös på att göra det......Raderade över 200 meddelanden, vilket tog mig en hel evighet. Finns dock en hel del kvar....

Käner ni igen era sms? Tänkte bjuda på lite av det som fortfarande gömmer sig i min telefon =0)

"Jag har konverterat till Susannaismen. Jag har joggat, och nu sitter jag och äter gröt med extra havrekli."

"Hejhopp! Vad har du för dig?"

"Vet du att jag var så pigg imorse att jag t.o.m pallade läsa rysk litteratur på bussen utan att det kändes jobbigt. Människor borde verkligen sova ordentligt!"

"Känner mig så sjukt blond."

"Jag ska träffa en kille, så jag säger till mamma att jag är med dig. Ring inte hem till mig bara!"

"Du är så snäll, snäckan!"

"Yes, det låter perfekt. Vi ses då. Puss"

"Hej! E du vaken?"

"Men du, vad va det man skulle ha på sig? O va ska du ha på dig?"

"Hej gumman! Ska du till skolan idag?"

"Välj ett nummer

1. Min kk
2. Vill bazza dig
3. Älskling
4. Bästa vän
5. Hetaste
6. Kåta jävel
7. Snyggaste
8. Söt
9. Bara min
10. Gillar dig
11. Jag vill ha dig i min säng NU.

Skicka det till alla och se vad du får."

"Medeljympa på Hh kl 20.00. E du på?"

"Måste bara säga att jag har 91215 p i spelet (spelnörd) hehe... Kram"

"Haha.. Jo det är bra. Idag är första dagen som jag pluggat hela dagen.... hehe... men jag sitter på msn samtidigt! Du får också logga in så att jag har nån att sällskapa med =0) Kram"

"Jag gömmer mig inte, sitter fast på toaletten....haha"

"Deådeår va het....haha"

"Gimmi gimmi!"

"Susilisus äru vaken?"

"Sussi, idag är det vackert väder. Promenix?"

"Vilken klydderöv!"

"Lever Maggsan el.? hahaha"

"Tackar så mycket. Finns ingen som skickar så många grattis som du."

"Upp och hoppa =0)"

"Hej, fan va härligt! Jag håller på å tar en promenad nu faktiskt. Man kan verkligen inte plugga utan att ha tagit frisk luft och livat upp kroppen med motion. Inte jag iaf, så seg som jag är på morgonen. Fan måste bli mer på g som dej Sus."

"Thanx Sus min läkare. Myspyskväll så fort jag är frisk. Lovar!"

"Kan du be Babu ta den?"

"Kom till vagn 23. Ledig plats."

"Hahahaha. Fy fan för denna dag ja. Tack och lov ska jag jobba. Du är söt du. Ha en underbar dag ...haha, med mycket kärlek. Puss puss"

"Den enda som var OK var Carola och bögen...haha "

"Hej gumman. Vad glad jag blev när du ringde. Du vet alltid hur du ska göra en glad. Puss puss"

3 kommentarer:

nettis sa...

Hahaa, jag kör på den att alla som läser är hemliga beundrare som inte vågar ge sig till känna, hahaa, drömma kan man ju ;P

Anonym sa...

hahahahha kände igen en del av dom ändå fan... ;)

nettis sa...

Hahhaa, japps, en mega bulle för varje ruta :P Hehee, då måste jag slå världsrekordet i hur många rutor man kan ha på magen :D Ähh, lite vardagslyx behöver man också :) Fast kanske inte varje dag, 7 ggr i veckan :P Lycka till med plugg!