onsdag 6 februari 2008

Santi talar ut

Santi är så jävla rolig.....hon har fått mig att bli alldeles tårögd av skratt under kvällen. Läs själva.....

(Några få delar från vår MSN konversation)


Santi säger:
DUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Santi säger:
VI SKULLE PÅ PILATES IDAG
Santi säger:
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Susanna säger:
Heeeej
Susanna säger:
ehhhh....nääää...vi skulle på BOSU
Susanna säger:
haha
Santi säger:
jaha
Susanna säger:
jävligt stor skillnad

...........

Santi säger:
vi borde skriva blogg
Santi säger:
seriöst
Santi säger:
för alla singlar
Santi säger:
fatta du hur många som hade läst den
Santi säger:
typ aaa idag har jag som vanligt inte träffat en jävel
Santi säger:
och så närmar sig alla hjärtans dag
Santi säger:
världens sämsta dag
Santi säger:
hellre fars dag än denna skitdag
Santi säger:
och itne nog med det
Santi säger:
de som satt brevid mig på tåget idag hångla
Santi säger:
ville bara strypa de krypen
Santi säger:
fan... finns plats för sånt
Santi säger:
nänän.. showa för alla vet ja.. visa att ni är ett bla bla bla

...........

Santi säger:
jag ska gå in i nunnesamhället och bli den mäktigaste där
Santi säger:
för mitt mål i livet är att jag en gång ska bli chef..
Santi säger:
först tänkte jag att jag skulle vara chef i mitt förhållnade, men så fan heller
Santi säger:
varje jävla söndagkvälll när polarna hänger med sina killar och sina ex.. för de inte vill vara ensamma
Santi säger:
ser ja bingo med morsan och fassan
Santi säger:
nä... duu ja är inte bitter

..........

Santi säger:
om ja en gång hittar en kille.. risken är minimal oroa dig inte.. så ska ja fanemej skicka brevpost till alla ja känner
Santi säger:
jag jag har kille
Santi säger:
allvar
Santi säger:
sätta upp posters på trianglen
Santi säger:
lägga in en annons på blocket
Santi säger:
skriva det med bokstäver på min födelsedagstårta
Santi säger:
klippa gärsmattan med hans namn
Santi säger:
låta ett flyplan flyga över malmö med texten
Santi säger:
SANTI HAR ÄNTLIGEN SKAFFAT KILLE
Santi säger:
HURRA HURRA HURRA HURRA

...............

Santi säger:
ja klassar min smörgås i munnen som ett förhållande så ja menar
Santi säger:
amen seriöst.. till och med min fantasifigur Heat har gått bort.. det är ju kört för mig
Santi säger:
jävla skit
Santi säger:
finns ju inget hoppp
Santi säger:
det är ute
Santi säger:
capis

.............

Susanna säger:
du kommer hitta din prins. Tro mig
Susanna säger:
du e överhet
Santi säger:
ge mig ett ja.. E . ge mig ett N.. ge mig ett S.. ge mig ett A... ge mig ett M.. vad blir det ENSAM.. vad sa ni.... ENSAM!!!
Santi säger:
OOOOOOOOO
Santi säger:
BUUUUUUU

..................

Santi säger:
men gumman.. jag har en dejt med min säng nu.. han heter Filip förrsten
Santi säger:
så ja måste dit
Santi säger:
har itne alls att göra med att ja ska upp om 4.5 tim
Susanna säger:
Hälsa Fille
Santi säger:
hahahahaha
Santi säger:
jaja.. klart.. Fille och ja är astajta för fasen
santi säger:
han har sett allt
santi säger:
HAHAHAHAHA
Susanna säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

1 kommentar:

Jacqueline sa...

Så jävla klockrent! Jag skulle älska att läsa din/Santis singelblogg, den skulle verkligen göra succé!