torsdag 19 mars 2009

Ännu en lång dag

Även idag är jag galet trött.

Vaknade 05.10. Begav mig hemifrån 06.50. Var framme på centralen i Hbg 08.18. Framme på praktiken 08.30.

Var på praktiken mellan 08.30-18.00.

18.15 tog jag tåget från Hbg. Hemma 19.30.

Har sedan jag kom hem bara hunnit käka, duscha, boka biobiljetter och fixa lite smågrejs som kolla mailen (Har även satt upp mig som värdvikarie på knattepass 2 söndgar i rad fastän jag egentligen inte har tid. Har så jäkla svårt att säga nej). Tiden bara rusar förbi.

Nä, nu måste jag sova!

Natti natt!

15 kommentarer:

Anonym sa...

vilken film ska du titta på, på bio ?

sovgott speedy gonzales.

/Markus

Anonym sa...

Hej Sötis! Är allt bra med dig? Jag hoppas du inte har sådana här långa dagar varje dag, fyyy! Puss

Anonym sa...

vad ska du se på för film på bio ?

sov gott speedy gonzales


/M

Linis sa...

Usch så lång dag! Hoppas du sover gott nu! Kram

fajndivajn sa...

jag är lika nyfiken som mackan, vilken film? män som hatar kvinnor kanske? den var GRYMT bra!!

Susanna sa...

Ska se "En shopaholics bekännelser" =0)

Anonym sa...

ja hoppas hon är lika bra som hon var i wedding crashers .. annars är det slut!

/M

Susanna sa...

Hon var riktigt bra! Filmen var bra! Se den!

Anonym sa...

betyg mellan 1-10 ? 1 = sämst och 10 = grymtbra

/M

Susanna sa...

En stark 8:a!

Anonym sa...

måste ta med mig nån tjej å titta på den då .. kan fan inte kliva in i bion å titta på en sådan film själv .. kommer att se konstigt ut isf =).

är du säker på en stark 8:a ? du kanske menade en stark 6 ? då är det inte värt att bokan biljetterna.

/M

Susanna sa...

Du får ta med dig syrran, eller så får du hitta någon rolig tjej att gå på biodejt med =0)

Det är en stark 8:a, och inte en 6:a =0) 4 av 5 om det känns tydligare =0)

Anonym sa...

hehe, emm biodejts brukar sluta i pinsamheter för mig så vi skippar dom .. tror jag ska pallra mig ner till kista och titta på den själv ..

/M

Susanna sa...

haha...det låter nästan dom du knappt gjort annat än biodejtat. Dags att kanke testa en ny dejtingmetod? Bloggdejting kanske? hahahaha...

Anonym sa...

Biodejting är ju riktigt roligt, fast det var ett tag sen men det värsta med de var nog när man va tvungen å tala igenom hela tiden så man satt å viskade hela fördömda tiden ... man fick ont i halsen och hes som sjutton... och när polarna frågade hur filmen var så stog man där som ett jävla fån !
bloggdejting hmmm låter ju intressant .. alltid kul med nya människor och erfarenheter ...

/M