onsdag 18 mars 2009

Lång dag

Har varit uppe sen 04.30 idag. Begav mig hemifrån 05.55 för att 08.00 infinna mig på praktiken i Helsingborg. Första praktikdagen varade till 16.00 och bestod mestadels av möten.

Efter praktiken tog jag tåget till Lund, där jag 17.00 träffade Sandra. Vi käkade, och därefter åkte vi tillsammans med Hasse till nya handbollsarenan.

19.00 såg vi LUGI-Sävehof matchen, som slutade med vinst för Carros lag Sävehof. Grattis!

Tog tåget från Lund 21.17, och kom hem vid 21.55. Gissa om jag är trött?

Nu ska jag sova!

Natti natt!

13 kommentarer:

fajndivajn sa...

Fy sjutton! Hur ORKAR du?? Superwoman! Jag blir trött kl 21 för jag går upp kl sju. Haha!
Kram på're!

Anonym sa...

Herregud, jag hade varit död...! Hur gick matchen och hur var det med Caroline? Så besviken på min plånbok, hade så gärna velat följa med=( Tråkigt att ingen annan var intresserad heller..

Anonym sa...

ush ja tror hon går på ginseng tabletter =).

/M

Susanna sa...

Går inte på ginseng Mackan =0) Och ja, jag var dödstrött. Mer info om matchen kommer Mickan i ett separat inlägg när jag får bilderna från Hasse. Han lekte papparazzi, fällde världens roligaste kommentarer och ville inget annat än att matchen skulle sluta... Sjukt roligt! =0)

Anonym sa...

haha, säkert bara du som hade de roligt där... tror dom andra vart förbannade över förlusten =).
de bra att nån hade roligt och jag är inte säker på att du inte knaprar ginseng tabletter =).
/M

Susanna sa...

Nä, vi var faktisk 5 styckna totalt i publiken som hejade på Sävehof. Övriga 400 hejade på Lugi.

Ginseng är inte min grej! Drack däremot Chi San en bra period för några år sen, så detta är väl förmodligen lite bi effekter från allt intag.

Anonym sa...

haha, hur mycket av Chi San hade hävde du i dig för att bi effekten ska hålla i sig än !?

/M

Susanna sa...

Mycket! Konsumerade Chi San rätt flitigt i säkert 1-2 år.

Anonym sa...

shit ! ja det kan ju förklara en hel del =)

/M

Susanna sa...

haha...ja, jag sa ju det =0)

Anonym sa...

då vet man varför du är ett energiknippe =).
nu måste du bara lära dig å slappna av oxå.

/M

Susanna sa...

En energiknippe och inte ETT. jag är petig med språket =0)

Jag dricker kamomillte för att slappna av =0)

Anonym sa...

haha jasså du är petig du .. hmm tror inte du borde säga sådant till mig .. tycker om att jävlas bara då =)

hjäper kamomillte då ? aldrig provat faktist, brukar ut och springa eller sätta på en skiva för att slappna av beroende på hur pass man känner sig.

/M