torsdag 5 mars 2009

Österländskt horoskop

Hej kära läsare!

Egentligen borde jag sova nu, men den nya datorn är så rolig att knappa på, så ett inlägg innan John Blund kommer är ett måste!

Min uppdatering har den närmsta tiden inte varit den bästa, vilket främst beror på tidsbrist.

Dagen har tillbringats i Kristianstad, där jag och majoriteten av klassen idag varit på folkhälsokonferens. Vissa föreläsare var roligare än andra, och någon föreläsare var utan tvekan mer högljudd än en annan. Hasse erbjöds öronproppar av Amanda, men vågade inte riktigt ta emot dem.

Dagens skrattanfall kom på tåget hem mellan Höör och Lund när jag och Hasse läste det österländska horoskopet i Metro. Efter att jag läst kaninen sa Hasse plötsligt: "Min mamma är råtta!" I den stunden trodde jag alvarligt talat att jag skulle kvävas av skratt. Hasse fick det att låta så himla roligt.

Nä, nu måste jag sova!

Natti natt!

PS: Hasses pappa är get.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha! Hans mamma är råtta, hans pappa är get och han själv är trång, vilken familj. hahaha

Henk sa...

Jag är tupp!

Var är min hönsgård?

Nej fy fasen vad dryg jag är... dags att slänga sig i duschen och bege sig iväg och se Män som hatar kvinnor! Gör vi det verkligen? (Ja, när ni inte fäller ner toasitsen efter er!)

Kram kram! :)