lördag 14 mars 2009

Chocktillstånd!

Jag kan utan tvekan säga att jag inte tänker heja på Sverige i Eurovision i år. Vinnarlåten är nog något av det sämsta vi (Jag är inte inräknad där. Mina röster gick till Måns.) någonsin skickat vidare. För det första så är vinnarlåten ingen SCHLAGER. För det andra så är det omöjligt att lära sig sången då hon sjunger opera, och för det tredje så är stora delar av låten stulen. Förutom den stora vinnarskrällen så höll jag nästan på att svimma när Ugglas fick folkets röster. What the fuck har folk röstat på egentligen??? Två låtar där den ena är sämre än den andra. Jag är besviken, grymt besviken!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja brukar inte svära men VAD I HELVETE ! den där låten kan inte ha vunnit de måste ta mig fan blivit nåt fel där!
svenska folket kan fan inte ha valt den låten som representant i europa !
jag bojkottar festivalen med hela mitt hjärta och vägrar där med att angagera mig i den nå mera.

Tack för mig

/Markus ,
tror vi, svenska folket förlorat all självrespekt och musiksmak.

Susanna sa...

Det måste vekligen ha skett något fel, och har det inte det, så har folk verligen tappat smak fö musik!

Linis sa...

Du vet min status. Chockad! Jag kommer nästan att bli sängliggandes hela dagen.... Hur ska jag kunna ta mig vidare?

Anonym sa...

Äsch Sus, alla tycker vi olika! =) Hade du och jag fått som vi velat (Måns med andra ord) hade vi ändå fått höra "hur fan röstar svenska folket", så är det=)

Anonym sa...

sorry mickan men jag kan inte hålla med om de. Måns låt gick att lyssna på i alla fall.

/Markus,