onsdag 11 mars 2009

Vrider och vänder

Klockan är 01.20 och jag kan inte sova. Har vridit och vänt mig i sängen i över två timmar nu, vilket börjar kännas jävligt jobbigt. Under dessa två timmar har jag nog hunnit fundera på allt som kommer ske 2009. Låter jätteknäppt, jag vet!

Mitt liv under 2009 rymmer fram till 1 september hittills: praktik på 10 veckor, en litteraturstudie (b-uppsats), en rapport, en Amsterdamvistelse, en ledarutbildning (Friskis), sommarjobb (8 veckor begränsade jag det till för att kunna få lite sommar), en Greklandsresa (2 veckor) och en jävla massa smågrejer som hör till det vanliga livet+ lite annat.

Utöver detta kanske det även blir en resa med Jacke.

Detta är bara lite av allt jag har funderat på. Får försöka ge John blund en chans till innan jag ska upp om 3 timmar och 25 min.

Natti natt!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Under kommentarerna på blogg.se kan man se ip-adresserna, men ni kanske inte har det så på blogspot?

Anonym sa...

amsterdam tycker vi om !
grekland tycker vi inte om så mycket nå mera ! för dyrt !

en resa med jacke oxå ? meh då betyder de att du ska resa mer än mig ju.

gå nu och lägg dig !


/Markus

Susanna sa...

Jag och några kompisar ska hälsa på Jacke i Amsterdam. Hon pluggar nämligen där.

fajndivajn sa...

woow sus! du verkar ha en secret admirer! ;)
amsterdam låter inte fel, alls. jag är inte avundsjuk. alls.

Susanna sa...

Sara, vet i tusan om han är en secret admirer. Tror bara han vill störa sig lite. Hur står det egentligen till Markus? hahaha...

Anonym sa...

störa mig lite ? nu vill du bara såra mina kännslor =).
och varför får man inte vara secret admirer ? dock vet jag inte om secret.
det står inge bra till ! har jobbat på min lediga vecka så de står inte bra till alls !

tycker du ska ta med dig stackars sara hon ser inte bara avundsjuk ut utan plågad oxå !

/Markus

Susanna sa...

Mackan, du är så secret som man bara kan bli. Dags att framträda snart eller? =0)

Anonym sa...

haha framträdande från mig ? oh kära nån de där kommer nog krävas an act of god, för att jag ska framträda på något sätt. Jag brukar inte göra stort hyss av mig och tycker om min anonymitet oftast =).


/Markus, det olösta mysteriet.

P.S det är roligare i rampljuset dock. D.S

Susanna sa...

Ja, du måste skicka mig någon bild så jag får se hur du ser ut åtminstonde.

Anonym sa...

HAHA ! oj de tror jag nog inte du skulle klara av =D.
jag är ju släkt med Ringaren i Notre Dam =). Nej kanske inte så farligt dock.

/M

Susanna sa...

Oj det låter ju jättehemskt! Är du så ful? haha...

Anonym sa...

haha, JA ! klart fasiken jag är, skulle ta livet av mig om jag va som alla grabbarna i modetidningarna !
Nån måste ringa i den fördömda klockan så de kan väl lika väl va jag =D.

/M

Susanna sa...

hahahaha... Det kan inte vara lätt för dig. Springer,simmar,rider och dansar man så har jag svårt att tro att man är ful. Vem vet, du kanske rent av är snyggare än modellkillarna =0)

Anonym sa...

gah ! nu försöker du bara göra så jag får ångest =).
jag får be nån av polarna möblera om mitt ansikte i så fall =).
fast du har långt större chanser än mig att vara modell =P.

/M

Susanna sa...

Skulle jag ge någon ångest? No way! Det är inte Sus stil. Har du plastkirurger till polare med tanke på att de ska "möblera" om fcet?

Anonym sa...

hehe, plastik kirurgi ? ne, de räcker bara med ett baseboll trä och kanske en eller annan knytnäve... kanske inte det mest kreativa men de jävla mycket billigare än palstik kirurgi =).

/M

Susanna sa...

hahahah...billigare ja, men vet i fan om vettet hade fungerat bra efter alla smällar.

Anonym sa...

haha, mja vettet har man väl men man är grymt slö i skallen... tar säkert en halvtimme att räkna 1+1 och när du väl listat ut det så är det så lätt att distrahera en så man säger 4 tills varet för att man suttit och hoppats på att klockan ska bli 4 snabbt ! ..
katastrof =).

/M

Susanna sa...

Hahaha...

Jag skulle kalla det att vara trött, och inte att vara slö!

Anonym sa...

ssshh inte avslöja mig nu .. jag som gör ett så utmärkt jobb med att spela "trög" =)
/M

Susanna sa...

haha... tror du misslyckas rätt så rejält i så fall! Tror du är rätt så intelligent =0)

Anonym sa...

va då menar du att jag ska ge upp skådis drömmarna ? du kan ju inte ge mig en komplimang och samtidigt krossa min dröm ! =)

Solomon Short sa:
"Half of being smart is knowing what you are dumb about"


/M

Susanna sa...

Skådis, yeah right? "Shakespear in love" varning där! haha =0) En galen "bloggskribent" som vill spela teater. Vad händer då med "tandläkar" karriären? Eller just det! Allt var ju FEJK på den fronten =0)

Anonym sa...

haha måste strö salt i såren huh, kan inte bli tandläkare för Dr alban sabbade ju ryktet för dom =)

kan göra karriär i mer än ett yrke ju ! =)...
shakespear in love rockar !

/M

Susanna sa...

Vilka sabbade Dr Alban ryktet för? Förstår inte vilka "dem" är?

Anonym sa...

hehe dr alban har tandläkar legitimation om jag inte misstar mig. dom är tandläkarna =P

/M